EVALUERING OG TILSYN

For at sikre en løbende udvikling og vedligeholdelse af skolens pædagogiske arbejde, evalueres Lilleskolens virke på flere planer.

Der er knyttet en ekstern tilsynsførende til skolen som hen over året deltager i undervisningen og har samtaler med ledelse og personale.
Der er udarbejdet en evalueringsplan, som beskriver, hvordan der arbejdes med den interne evaluering af undervisningen på Halsnæs Lilleskole.
Der foretages jævnligt undervisningsmiljøundersøgelser (UVM) for at evaluere elevernes fysiske og psykiske arbejdsmiljø.
Forældre, der har valgt en fri grundskole har et medansvar for deres barns skolegang og undervisning. Forældrekredsen er derfor ligeledes forpligtet til at føre tilsyn med skolens undervisning.

Læs mere om de enkelte tilsyn og evalueringer ved at klikke ind i menuerne nedenfor.